Drie openingen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Baukje Spaltro - WaarBenJij.nu Drie openingen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Baukje Spaltro - WaarBenJij.nu

Drie openingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Baukje

31 Oktober 2005 | Bolivia, La Paz

Vandaag ben ik naar drie openingen geweest, hieronder wat foto´s. Het was Espaciop Pitignio, dan naar de Academia de belle arte, uiteindelijk in Alliance Francaise. Het was erg gezellig ik heb weer een nieuwe kunstenares ontmoet uit London, Lily Vranic.

Daarna hebben we samen met Braziliaanse kunstenaar carlos en Machaca van Tampo museum hebben we geluncht en nieuwe plannen voor de troekomst gesmeed. Zij zal komende SIART07 organiseren. War erg gezellig.

Nu zitten we beiden achter de computer dus kan ik het niet lang houden.

Later meer en nu wat nieuwe foto´s.
Oh ja vanavond weer een opening van de Franse delegatie in Museo Etbnico. Lily en ik hopen er ook eten aan te treffen. Want de Franse zijn toch altijd erg bourgondisch en gul....en nu maar hiopen op vegetarische snacks.
See you later, liefs baukje

  • 01 November 2005 - 09:40

    Fleur:

    Hoi Bau, dit is het vierde mailtje dat ik open en waar eindelijk wat tekst van jou opstaat. Op bericht twee was een kort antwoord van Enzo, heb je dat gelezen? (Re Hoogteverschil) Als de overblijvende mailtjes allemaal hetzelfde zijn antwoord ik vandaag niet meer. Ik ga nu je foto's bekijken en hoop dat je bij de Fransen wat gegeten hebt. Liefs - mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Baukje

beeldend kunstenaar, zie www.spaltro.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 35897

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2005 - 14 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: