eindelijk foto´s - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Baukje Spaltro - WaarBenJij.nu eindelijk foto´s - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Baukje Spaltro - WaarBenJij.nu

eindelijk foto´s

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Baukje

30 Oktober 2005 | Bolivia, La Paz

Vandaag had ik als doel een internet cafe vinden met een goed toetsenbord waar ik ook foto´s kon uploaden.
Bij dit bericht zal ik wat foto´s uploaden. Jullie hebben de foto´s van het poffertjesavontuur nog te goed en wat foto´s van La Paz. Omdat ik hier niet meteen kan zien welke foto ik upload doe ik nu een ratje toe van dingen. Per morgen een beter overzicht.
Dit is het eerste experiment om foto´s te up-loaden in La Paz met een spaanstalig Windowcomputer....je begrijpt een avontuur an-sich.
Ik zou zeggen veel kijk plezier!!!
liefs baukje

aan alle trouwe vrienden die me volgen dank dank dank, leuk. Jammer dat ik maar weinig tijd achter de computer heb. Hierdoor kan ik niet iedereen persoonlijk antwoorden, ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben!!

• 30 Oktober 2005 - 21:51

Kristien Yogaaaa:

Hoi lieve Baukje,
    wat is de tijd gevlogen! Mis je nu al in de les. Heb maar veel plezier en inspiratie daar maar kom ook weer terug hier poffertjes of iets anders bakken. Leuke webstek en tot gauw. XXX10.